Personaalne kava +
toidu kojuvedu

Unusta ise nuputamine – ehitame Sulle ideaalse toitumisplaani ning toimetame vajaminevad toiduained igal pühapäeval Sinu ukseni!

Esita meile oma eelistused, et saaksime luua Sulle sobiva plaani

Küsi personaalset pakkumist ning liitu Sulle sobivaks perioodiks

Naudi toitude planeerimise ja ostlemise arvelt säästetud aega

Saavuta oma eesmärgid – olgu selleks aja kokkuhoid või parem figuur

Eesmärgipärane toitumine
Automatiseeritult

Liitu meie kommuuniga, kus oleme Sulle igal sammul toeks Sinu eesmärkide saavutamisel.

Plaanid

Esitades meile oma eesmärgid ja eelistused, ehitame Sulle personaalse kava ühe järgneva baas-plaani alusel.

Meie õnnelikud kliendid

Kuna minu eesmärk on lihaste kasvatamine, siis sain endale valgurikka plaani ja olen super rahul. Toite on imelihtne valmistada, maitsevad suurepäraselt ja ei tunne mitte millestki puudust. Ülimugav 😍 Super rahul 👌🏽

5/5

Pille-Riin Tamsalu

Esiteks, hoiab sellega aega kokku planeerimise, arvutamise ja šoppamise arvelt ning teiseks, nii ei satu tühja kõhuga poodi “midagi head” näiteks maiustusi ja saiakesi ostma. Naudin seda mugavust, kõht on pidevalt täis ja retseptid lihtsad!

5/5

Annika Sakkarias

Kõige rohkem selle kava juures meeldib mulle see, et meil jääb nii palju emotsioonioste tegemata et kui ma vaatan mis summad meil hakkavad toidu peale minema kui toitume plaanitoidu järgi siis meie tulevik tundub küll helge. 😅

5/5

Madli Vaasa

Meie koostööpartnerid

Plaanitoidu taga

Kermo Lindma ja Johannes Nõges on kiire eluviisiga ettevõtjad, kes lisaks kõigele muule optimeerivad ka oma toitumist, sest see tagab parima efektiivsuse suurteks tegudeks. Isiklikest huvidest lähtuvalt sai loodud Plaanitoit, mida ise järjepidevalt tarbides on kasutatavad retseptid lihvitud maksimaalselt lihtsateks, maitsvateks ning eesmärgipärasteks – nüüd on aeg neid ka Sinuga jagada.

Valgurikas dieet sobib eelkõige inimestele, kes tegelevad intensiivse treeninguga, mille eesmärk on lihaste kasvatamine.

Suurem valkude osakaal kiirendab ainevahetust ja soodustab lihaste taastumist, mistõttu sobib see rasvaprotsendi vähendamiseks paralleelselt lihaste kasvatamisega.

Naisterahvastele pakume valgurikka variatsiooni fitwithmona, mille oleme loonud koostöös Mona Katteliga, kelle treening- ning toitumiskavad on salendanud sadu naisi.

Makrode tasakaal on järgnev: rasvad ~30%; süsivesikud ~40%; valgud ~30%. Selline suhe soodustab eelkõige lihaste kasvatamist. Näidismenüü:

Süsivesikuvaene toitumisplaan sobib inimestele, kes tahavad vähendada süsivesikute tarbimist kaalu langetamise eesmärgil, kuid seda mitte nii ekstreemselt, nagu ketogeeniline dieet seda nõuab.

Süsivesikute tarbimist vähendades väljub kehast esialgu palju vett, mida süsivesikud seovad. Seejärel kiireneb rasvapõletusprotsess, sest keha hakkab energia saamiseks süsivesikute asemel rasva kasutama.

Makrode tasakaal on järgnev: rasvad ~60%; süsivesikud ~15%; valgud ~25%. Selline suhe soodustab eelkõige kaalu langetamist. Näidismenüü:

Ketogeeniline toitumisplaan on süsivesikuvaese dieedi rangem alamliik, mis välistab praktiliselt kõik süsivesikuallikad tasemeni, kus keha hakkab energia saamiseks ainult rasvasid põletama.

Sobib pigem kogenud toidujälgijale, kes on võimeline kardinaalselt muutma oma toitumisharjumusi ning samuti sellega kaasnevate ebamugavustega harjuma.

Makrode tasakaal on järgnev: rasvad ~75%; süsivesikud ~5%; valgud ~20%. Selline suhe soodustab eelkõige kaalu langetamist. Näidismenüü:

Mitmekesine toitumisplaan on suhteliselt klassikalise menüüga – see sisaldab tervislikku söögipoolist kõikidest toidugruppidest!

Selline dieet, nagu nimigi ütleb, sobib eelkõige inimestele, kes söövad praktiliselt kõike. Võimaldab eelistada just parima hinna ja suurima mitmekesisusega toite – võid kindel olla, et toidud on maitsvad ja tervislikud!

Makrode tasakaal on järgnev: rasvad ~25%; süsivesikud ~50%; valgud ~25%. Selline suhe soodustab eelkõige kaalu hoidmist või tõstmist. Näidismenüü:

Paleo toitumisplaan sobib inimestele, kes tahaksid süüa ainult “päris” toite. Jäljendatakse ürginimeste toitumisharjumusi kasutades söögisaadusi, mis olid ennemuiste kättesaadavad.

Sobib ideaalselt näiteks inimestele, kes on töödeldud toiduainete vastu tundlikud või soovivad niisama oma ürgse Mina-ga rohkem ühenduses olla!

Makrode tasakaal on järgnev: rasvad ~50%; süsivesikud ~25%; valgud ~25%. Selline suhe soodustab eelkõige kaalu hoidmist. Näidismenüü:

Taimetoidu dieedist puudub loomaliha, kuid kasutatud on loomseid saadusi nagu näiteks muna, piimatooteid ja kala.

Tihtilugu valitakse taimetoidu toitumisplaan just sellepärast, et vähendada lihatööstuse osakaalu meie ühiskonnas. Sisaldab palju rohelist, mis garanteerib pideva heaolu tunde!

Taimetoidu makrotoitainete suhe ei ole fikseeritud ning sõltub iga kliendi maitse-eelistustest. Näidismenüü: